niedziela, 8 maja 2011

Arce: "Walczyłem jak meksykański wojownik"

Arce
Dzisiejszej nocy na gali w Las Vegas Jorge Arce (57-6-2, 44 KO) sięgnął po mistrzowski tytuł w trzeciej kategorii wagowej, stopując w dwunastej rundzie faworyzowanego czempiona WBO wagi piórkowejWilfredo Vazqueza Jr (20-1-1, 17 KO). Meksykanin po zejściu z ringu był bardzo zadowolony ze swojego występu.
- Wiedziałem, że mogę go znokautować. Mam zbyt duże serce do walki. On jest młodym mistrzem z mocnym ciosem, ale moje doświadczenie i serce to było dla niego zbyt wiele - powiedział Arce, dodając: - Nie miałem innego wyjścia jak zmusić go do otwartej walki. Walczyłem jak prawdziwy meksykański wojownik. Wygralem dla Meksyku. Teraz już zawsze moje imię będzie wymieniane, gdy będzie mowa o meksykańskich wojownikach.


www.ringpolska.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz