niedziela, 12 czerwca 2011

Tomasz Gollob: Walczymy dalej o kolejny tytuł IMŚ

W sobotnim turnieju Grand Prix Danii w Kopenhadze znakomicie zaprezentował sięTomasz Gollob wygrywając zawody z 20 punktami. Zawodnik eSpeedway Team w Danii miał przygotowane trzy nowe silnik, które musiał dopasować do sztucznego toru. Po jedenastym biegu wiedział, że może liczyć na dobry rezultat.
- Pierwsze dwa biegi to szukanie odpowiednich ustawień do nawierzchni. Potem małe poprawki i mamy dobry wynik. Tak jak mówiłem wcześniej, do nowych tłumikówmusimy szukać nowych ustawień. Powoli dochodzimy do stanu, jaki był przed rokiem, ale jeszcze pozostało sporo pracy. Cieszę się ze zwycięstwa i gratuluję dobrego występu Jasonowi i Chrisowi - powiedział Tomasz Gollob. - W biegu finałowym było niezwykle ciasno, jednak rywale zostawili mi miejsce pod bandą i udało mi się przejechać. Tak się jeździ, ja też zostawiam im miejsce. Ten tor mi bardzo odpowiada, lubię tutaj startować. Po Stadionie im. Edwarda Jancarza to jest mój ulubiony obiekt

Aktualny Mistrz Świata po zwycięstwie na Parken powrócił na fotel lidera Grand Prix. - Jesteśmy po czwartej rundzie i jest już blisko półmetka, ale jeszcze sporo turniejów przed nami. Cieszę się, że powróciłem na pierwsze miejsce. Dopiero teraz odkrywam silniki na nowo. Dziękuję za doping polskim kibicom i walczymy dalej o kolejny tytuł IMŚ.    - zakończył zawodnik eSpeedway Team.

Paweł Racibor    inf.własna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz