niedziela, 12 czerwca 2011

Jason Crump: Byłem zdesperowany by zwyciężyć, dla Leigh

Jason Crump zajął drugie miejsce podczas sobotniego Grand Prix Danii w Kopenhadze. Lider reprezentacji Australii wykazał się olbrzymią determinacją w wyścigu finałowym i z czwartej pozycji awansował na drugą. Nie zdołał jednak wyprzedzić Tomasza Golloba. Jak podkreślał swój występ dedykował Leigh Adamsowi.
Crump był jednym z najskuteczniejszych zawodników fazy zasadniczej turnieju, od początku prezentując niezwykle bojową postawę. Jak się później okazało swój występ zadedykował swojemu przyjacielowi Leigh Adamsowi, który w ubiegłym tygodniu uległ ciężkiemu wypadkowi samochodowemu.

To był trudny tydzień dla wszystkich ludzi związanych z tym sportem. Szczególnie dla tych, którzy są związani blisko z Leigh Adamsem. Znam go od wielu, wielu lat. Ścigaliśmy się na torze odkąd skończyłem 10 lat. Wszyscy pamiętają go jako niezwykle bezpiecznie jeżdżącego zawodnika, nigdy nie przekraczał pewnej bezpiecznej bariery. Początek jego drugiego życia został, nazwijmy to  mocno zaburzony. Tak jak już wcześniej wspomniałem, mój występ dziś zadedykowany dla niego. Byłem zdesperowany by zwyciężyć, dla Leigh i dla jego rodziny i… prawie mi się udało. Więc jestem zadowolony – mówi lider reprezentacji Australii

Ginger pechowo rozpoczął tegoroczny cykl Grand Prix. Teraz stara się nadrobić stracone punkty. - Zmagałem się z kilkoma problemami sprzętowymi. Powoli jednak wychodzimy na prostą. W Polsce dobrze wszedłem w nowy sezon, jednak do pewnego momentu startowaliśmy tam na starych tłumikach. Te nowe sprawiają mi jeszcze trochę problemów. Na szczęście dziś było już w miarę dobrze, dlatego dziękuję Simonowi i Trevorowi za dobrą robotę. Mam nadzieję, że teraz będę mógł skutecznie rywalizować z Tomaszem, Gregiem, Chrisem i resztą chłopaków w pozostałych turniejach Grand Prix - mówi Crump.

Trzykrotny Mistrz Świata chwalił dobre przygotowanie toru na Stadionie Parken. -Organizatorzy znakomicie przygotowali nawierzchnię. To były naprawdę świetne zawody jedne z najlepszych jakie odbyły się na tym torze. To tylko pokazuje, że cykl Grand Prix z roku na rok staje się co raz mocniejsze -  mówi Jason. - Wciąż się głowie nad tym jak w końcu skopać tyłek temu weteranowi - zakończył z uśmiechem.

Wpowiedź zebrał: Stanisław Wrona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz